Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особенности рекламы продукции промышленного назначения

Thumbnail
Authors
Жуковец, Т. В.
Глубокий, С. В.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Features of advertising products for industrial purpose
Bibliographic entry
Жуковец, Т. В. Особенности рекламы продукции промышленного назначения = Features of advertising products for industrial purpose / Т. В. Жуковец, С. В. Глубокий // Инженерная экономика [Электронный ресурс] : сборник материалов 80-й студенческой научно-технической конференции и 22-й Международной научно-технической конференции секция «Инженерная экономика», 23-25 апреля 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.) [и др.] ; сост.: О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 162-168.
Abstract
Промышленная реклама – это специализированный вид маркетинговой деятельности, направленный на продвижение товаров и услуг среди компаний, предприятий и профессионалов в промышленных отраслях. Основная цель промышленной рекламы заключается в создании уникального имиджа продукции или услуги, увеличении узнаваемости бренда, привлечении новых клиентов и укреплении отношений с уже существующими заказчиками.
Abstract in another language
Industrial advertising is a specialized type of marketing activity aimed at promoting goods and services among companies, enterprises and professionals in industrial sectors. The main goal of industrial advertising is to create a unique image of a product or service, increase brand awareness, attract new customers and strengthen relationships with existing customers.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/146717
View/Open
162-168.pdf (402.0Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[77]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us