Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Совершенствование маркетинговой политики промышленных предприятий в эпоху цифровой экономики ввиду санкционных ограничений

Thumbnail
Authors
Воронкович, А. А.
Зеленковская, Н. В.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Improving the marketing policy of industrial enterprises in the era of the digtal economy due to sanctions restrictions
Bibliographic entry
Воронкович, А. А. Совершенствование маркетинговой политики промышленных предприятий в эпоху цифровой экономики ввиду санкционных ограничений = Improving the marketing policy of industrial enterprises in the era of the digtal economy due to sanctions restrictions / А. А. Воронкович, Н. В. Зеленковская // Инженерная экономика [Электронный ресурс] : сборник материалов 80-й студенческой научно-технической конференции и 22-й Международной научно-технической конференции секция «Инженерная экономика», 23-25 апреля 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.) [и др.] ; сост.: О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 128-134.
Abstract
В период санкционных ограничений и нарушений работы с поставщиками возникают проблемы предприятия в процессе сбыта и продажи продукции, поскольку она претерпевает некоторые изменения. Вернуть лояльность и доверие клиентов поможет маркетинговая деятельность предприятия, которой также необходимо произвести ряд мероприятий по ее усовершенствованию. Доверие клиента – путь к устойчивому развитию организации.
Abstract in another language
During the period of sanctions restrictions and violations of work with suppliers, problems arise for the enterprise in the process of marketing and selling products, as it undergoes some changes. The marketing activities of the company will help to regain the loyalty and trust of customers, which also needs to take a number of measures to improve it. Customer trust is the way to sustainable development of the organization.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/146711
View/Open
128-134.pdf (293.6Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[77]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us