Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Информационные технологии в образовании, науке и производстве
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Информационные технологии в образовании, науке и производстве
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Возможности воздействия социальной рекламы на молодежь

Thumbnail
Authors
Нижнева, Д. А.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Нижнева, Д. А. Возможности воздействия социальной рекламы на молодежь / Д. А. Нижнева // Информационные технологии в образовании, науке и производстве [Электронный ресурс] : материалы XI международной научно-технической конференции, Минск, 21-22 ноября 2023 г. / сост. М. Г. Карасёва. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 410-415.
Abstract
В статье рассмотрено влияние социальной рекламы на мировоззренческие установки молодежи. Подчеркивается, что в формировании правильных социальных идеалов молодых людей важная роль отводится социальной рекламе, которая должна быть сформирована с учетом особенностей их психологии. Показаны этапы проведения социальной рекламы, раскрыты ее основные компоненты. Рассмотрены методы, формы подачи информации, а также ключевые принципы. Обоснованы возможные способы повышения эффективности влияния социальной рекламы на молодежь.
Abstract in another language
The article considers the influence of social advertising on the attitudes of young people. It is emphasized that in the formation of correct social ideals of young people an important role is given to social advertising, which should be formed taking into account the peculiarities of their psychology. The stages of social advertising are shown; its main components are disclosed. Methods, forms of information presentation, as well as key principles are considered. Possible ways of increasing the effectiveness of the influence of social advertising on young people are substantiated.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/144544
View/Open
410-415.pdf (278.0Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[84]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us