Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Инженерный бизнес
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Инженерный бизнес
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

К проблеме качества обслуживания многоквартирных домов

Thumbnail
Authors
Храмцов, А. Б.
Another Title
To the problem of quality of service of apartment buildings
Bibliographic entry
Храмцов, А. Б. К проблеме качества обслуживания многоквартирных домов = To the problem of quality of service of apartment buildings / А. Б. Храмцов // Инженерный бизнес [Электронный ресурс] : сборник материалов IV Международной научно-практической конференции в рамках 21-й Международной научно-технической конференции БНТУ «Наука – образованию, производству и экономике» 22-24 ноября 2023 г. / редкол.: О. С. Голубова [и др.] ; сост. О. С. Голубова. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 324-326.
Abstract
В работе рассмотрена проблема обеспечения качества обслуживания многоквартирных домов, обусловленная недобросовестностью исполнения управляющими компаниями своих обязанностей, необоснованным завышением тарифов, неоплатой собственниками жилых посещений употребленных услуг, их неучастием в управлении домом и другими факторами. Для решения данных проблем необходимо усилить контроль со стороны как управляющих компаний, так и жильцов за качеством услуг, совершенствовать работу организаций в этой сфере, принимать специальные программы по повышению качества обслуживания жилых домов.
Abstract in another language
The work considers the problem of ensuring the quality of service to apartment buildings, due to the dishonesty of the management companies of their duties, unreasonable overstatement of tariffs, non-payment by the owners of residential visits to the services used, their non-participation in the management of the house and other factors. To solve these problems, it is necessary to strengthen control by both management companies and residents over the quality of services, improve the work of organizations in this area, and adopt special programs to improve the quality of service for residential buildings.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/141124
View/Open
324-326.pdf (168.1Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[52]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us