Метадычныя асновы арганізацыі педагагічнай дыягностыкі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе
Another Title
Methodological basics of organization of pedagogical diagnostics in educational process
Bibliographic entry
Савіцкая, І. У. Метадычныя асновы арганізацыі педагагічнай дыягностыкі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе = Methodological basics of organization of pedagogical diagnostics in educational process / І. У. Савіцкая // Непрерывная система образования «Школа - университет». Инновации и перспективы : сборник статей VII Международной научно-практической конференции, Минск, 19-20 октября 2023 г. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: О. К. Гусев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 221-224.
Abstract
У артыкуле апісаны і прааналізаваны некаторыя метады педагагічнай дыягностыкі, вызначаны значэнне і роля кожнага з іх у вучэбна-выхаваўчым працэсе.
Abstract in another language
The article describes and analyzes some methods of pedagogical diagnostics, defines the meaning and role of each of them in the educational process.