Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Приборостроение
  • Приборостроение-2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Приборостроение
  • Приборостроение-2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Использование современных концепций как фактора повышения эффективности деятельности предприятий в сфере приборостроения

Thumbnail
Authors
Третьякова, Е. С.
Хамко, Ю. А.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Another Title
Using modern concepts as a factor of increasing the efficiency of enterprises in the field of instrument engineering
Bibliographic entry
Третьякова, Е. С. Использование современных концепций как фактора повышения эффективности деятельности предприятий в сфере приборостроения = Using modern concepts as a factor of increasing the efficiency of enterprises in the field of instrument engineering / Е. С. Третьякова, Ю. А. Хамко // Приборостроение-2023 : материалы 16-й Международной научно-технической конференции, 15-17 ноября 2023 года, Минск, Республика Беларусь / редкол.: О. К. Гусев (пред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 171-172.
Abstract
С учетом быстрого развития технологий и изменений в потребительском поведении, компании и предприятия , занимающиеся производством и продажей приборов, сталкиваются с острой необходимостью применения инновационных подходов для привлечения и удержания клиентов. В статье рассматриваются различные методы маркетинга, такие как: цифровой маркетинг, контент-маркетинг, социальные сети, аналитика данных и персонализация. Особое внимание уделяется применению современных технологий, таких как: искусственный интеллект, интернет вещей (IoT) и виртуальная реальность (VR), для создания инновационных маркетинговых стратегий. В статье также разбираются вопросы и препятствия, с которыми сталкиваются организации, при внедрении новых приемов маркетинга в приборостроении.
Abstract in another language
With the rapid development of technology and changes in consumer behavior, companies and enterprises engaged in the production and sale of appliances are faced with an urgent need to use innovative approaches to attract and retain customers. The article discusses various marketing methods, such as: digital marketing, content marketing, social networks, data analytics and personalization. Particular attention is paid to the use of modern technologies such as artificial intelligence, Internet of Things (IoT) and virtual reality (VR) to create innovative marketing strategies. The article also examines the issues and obstacles that organizations face when introducing new marketing techniques in instrumentation.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/138689
View/Open
171-172.pdf (310.1Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[224]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us