Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Branding in crisis: analysis of companies' experience and development of survival strategies

Thumbnail
Authors
Макарич, T. A.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Буланова, Н. П.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Макарич, T. A. Branding in crisis: analysis of companies' experience and development of survival strategies / T. A. Макарич ; науч. рук. Н. П. Буланова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2023», 14–27 апреля 2023 года / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 158-160.
Abstract
Брендинг – ключевой элемент бизнеса, помогающий компаниям сохранять лидерство на рынке и преодолевать кризисные ситуации. Для выхода из кризиса компаниям необходимо использовать различные стратегии брендинга, основанные на усилении бренда, дифференциации бренда и снижении цены на продукцию, но при этом они должны учитывать собственные ресурсы и возможности, а также особенности рынка и конкурентной среды.
Abstract in another language
Branding is a key element of business that helps companies maintain market leadership and overcome crisis situations. To overcome the crisis, companies need to use various branding strategies based on brand strengthening, brand differentiation and product price reduction, but at the same time they must take into account their own resources and capabilities, as well as the peculiarities of the market and competitive environment.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/130472
View/Open
158-160.pdf (167.3Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[99]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us