Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Семинары и конкурсы
  • Мировая экономика и бизнес-администрирование
  • Материалы 19-го Международного научного семинара
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Семинары и конкурсы
  • Мировая экономика и бизнес-администрирование
  • Материалы 19-го Международного научного семинара
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

International marketing strategies of chinese enterprises under the background of the "Land and maritime Silk Road initiative"

Thumbnail
Authors
Song, Z.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Song, Z. International marketing strategies of chinese enterprises under the background of the "Land and maritime Silk Road initiative" / Z. Song // Материалы форума «Развитие интернационализации и экономической интеграции в новых реалиях» в рамках 19-го Международного научного семинара «Мировая экономика и бизнес-администрирование» : XXI Международная научно-техническая конференция «Наука – образованию, производству, экономике», Республика Беларусь, Минск, 23-24 марта 2023 г. / Белорусский национальный технический университет. – Минск : Четыре четверти, 2023. – С. 148-151.
Abstract
The "Land and Maritime Silk Road Initiative" has played a crucial role in promoting regional economic growth and has created favorable conditions for development as well as increased opportunities for countries along the route. This initiative not only benefits other countries but also offers Chinese enterprises a new direction for marketing and development. With the "Land and Maritime Silk Road Initiative" as the backdrop, Chinese enterprises must remain up-to-date and adjust their marketing strategies accordingly. This article analyzes the effects of the "Land and Maritime Silk Road Initiative" on the development of enterprises, highlights the marketing challenges faced by Chinese businesses, and proposes that companies should embrace novel marketing concepts, develop innovative marketing strategies, and nurture skilled marketing professionals to enhance their competitiveness in the global market.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/128127
View/Open
148-151.pdf (461.9Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[99]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us