Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Семинары и конкурсы
  • Мировая экономика и бизнес-администрирование
  • Материалы 19-го Международного научного семинара
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Семинары и конкурсы
  • Мировая экономика и бизнес-администрирование
  • Материалы 19-го Международного научного семинара
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Improvement of marketing communications methods and strategy of the building decoration industry enterprises in China

Thumbnail
Authors
Montik, O. N.
Lantao, Hu
Date
2023
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Montik, O. N. Improvement of marketing communications methods and strategy of the building decoration industry enterprises in China / O. N. Montik, Hu Lantao // Материалы форума «Развитие интернационализации и экономической интеграции в новых реалиях» в рамках 19-го Международного научного семинара «Мировая экономика и бизнес-администрирование» : XXI Международная научно-техническая конференция «Наука – образованию, производству, экономике», Республика Беларусь, Минск, 23-24 марта 2023 г. / Белорусский национальный технический университет. – Минск : Четыре четверти, 2023. – С. 82-85.
Abstract
This work takes China Construction Oriental Decoration Co., Ltd. as an example to conduct targeted research, provides rationalized suggestions for the company's development, formulates marketing strategies, and helps company to achieve long-term healthy development goals. With the changes in the market situation, problems such as outdated business model, low resource concentration and imperfect pricing mechanism of the company began to appear, which seriously hindered the future development of the company. Through the analysis of the current situation and internal and external environment of China Construction Oriental Decoration Co., Ltd., this paper summarizes the company's existing problems in marketing, formulates a marketing strategy that meets its future development needs, and implements safeguards such as strengthening corporate culture construction.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/128086
View/Open
82-85.pdf (528.5Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[99]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us