Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Форум Союзного государства ВУЗов инженерно-технологического профиля
  • XI Форум, 12-16 декабря 2022 г.
  • Материалы форума по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Форум Союзного государства ВУЗов инженерно-технологического профиля
  • XI Форум, 12-16 декабря 2022 г.
  • Материалы форума по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Оптимизационная модель выбора наиболее востребованных вариантов дифференциации автотехники

Thumbnail
Authors
Монтик, О. Н.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Another Title
Optimization model for choosing the most consumer attractive automitive vehicles differentiation variants
Bibliographic entry
Монтик, О. Н. Оптимизационная модель выбора наиболее востребованных вариантов дифференциации автотехники = Optimization model for choosing the most consumer attractive automitive vehicles differentiation variants / О. Н. Монтик // XI Форум вузов инженерно-технологического профиля Союзного государства : сборник материалов, г. Минск, 12-16 декабря 2022 г. / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 271-274.
Abstract
В статье рассматривается применение дифференциации продукции на автомобилестроительном предприятии. Предложена оптимизационная модель выбора наиболее востребованных на рынке вариантов автотехники для эффективной дифференциации продукции. Она включает оценку чувствительности потребителей к изменению обязательных, количественных и сюрпризных показателей качества автомобильной техники. Результаты осуществления методики позволяют определить наиболее конкурентоспособные варианты дифференциации автотехники.
Abstract in another language
The article deals with the use of product differentiation at an automotive enterprise. It brings forward the optimization model of customer preferences for effective product differentiation. It includes the assessment of consumer sensitivity to quality indicators changes in differentiated automotive vehicle. Quality indicators are divided in three groups: obligatory quality parameters, quantitative quality parameters and surprise quality parameters. Methodology implementation results allow to identify the most competitive variants of product differentiation.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/126594
View/Open
271-274.pdf (348.8Kb)
Collections
  • Материалы форума по статьям[130]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us