Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Современные тенденции в развитии экономики энергетики
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Современные тенденции в развитии экономики энергетики
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Анализ функционирования университета с применением концепции маркетинга 4P

Thumbnail
Authors
Белоусова, Л. А.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Лившиц, С. А.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Another Title
Analysis of the functioning of the university using the 4P marketing concept
Bibliographic entry
Белоусова, Л. А. Анализ функционирования университета с применением концепции маркетинга 4P = Analysis of the functioning of the university using the 4P marketing concept / Л. А. Белоусова ; науч. рук.: С. А. Лившиц // Современные тенденции в развитии экономики энергетики : сборник материалов III Международной научно-практической конференции, 1 декабря 2022 г. / редкол.: Е. Г. Пономаренко (пред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 108-110.
Abstract
Работа посвящена рассмотрению ключевых составляющих концепций маркетинга 4P на основе ФГБОУ ВО «Казанский государственный энергетический университет» и конкурирующих с ним энергетических вузов. Рассмотрен предлагаемый вузами конкурентоспособный ассортимент услуг, имеющий большую долю влияния этого вида продвижения в общей маркетинговой стратегии. Приведена сравнительная характеристика основных моделей маркетинг-микс. Стратегия, разработанная на основе теории 4Р, должна повысить воспринимаемую ценность предлагаемого продукта: образовательные услуги в организации.
Abstract in another language
The work is devoted to the consideration of the key components of the 4P marketing concepts based on the Kazan State Power Engineering University and competing energy universities. The competitive range of services offered by universities, which has a large share of the influence of this type of promotion in the overall marketing strategy, is considered. A comparative characteristics of the main models of the marketing mix is given. The strategy developed on the basis of the 4P theory should increase the perceived value of the proposed product: educational services in the organization.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/125841
View/Open
108-110.pdf (147.7Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[127]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us