dc.contributor.author | Ли, Хунмэй | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T06:05:40Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T06:05:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ли, Хунмэй. Педагогические условия обеспечения принципа преемственности дошкольного и начального образования / Хунмэй Ли // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 55-57. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/125669 | |
dc.description.abstract | We define continuity in the educational work of older preschoolers and younger schoolchildren as an integral process that ensures the full-fledged personal development of the child, his physiological and psychological well-being during the transition period from preschool education to education and training in primary school, aimed at the long-term formation of the child's personality based on his previous experience and accumulated knowledge. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Педагогические условия обеспечения принципа преемственности дошкольного и начального образования | ru |
dc.type | Working Paper | ru |