Show simple item record

dc.contributor.authorЛи, Хунмэйru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-01-26T06:05:40Z
dc.date.available2023-01-26T06:05:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛи, Хунмэй. Педагогические условия обеспечения принципа преемственности дошкольного и начального образования / Хунмэй Ли // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 55-57.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/125669
dc.description.abstractWe define continuity in the educational work of older preschoolers and younger schoolchildren as an integral process that ensures the full-fledged personal development of the child, his physiological and psychological well-being during the transition period from preschool education to education and training in primary school, aimed at the long-term formation of the child's personality based on his previous experience and accumulated knowledge.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПедагогические условия обеспечения принципа преемственности дошкольного и начального образованияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record