Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Инженерный бизнес
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Инженерный бизнес
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Роль спонтанной сбытовой стратегии в период перехода к новой организационной модели управления производственной компании

Thumbnail
Authors
Астра, А. А.
Бабенко, Г. С.
Date
2022
Publisher
БНТУ
Another Title
The role of a spontaneous marketing strategy during the transition to a new organizational management model of a production company
Bibliographic entry
Астра, А. А. Роль спонтанной сбытовой стратегии в период перехода к новой организационной модели управления производственной компании = The role of a spontaneous marketing strategy during the transition to a new organizational management model of a production company / А. А. Астра, Г. С. Бабенко // Инженерный бизнес [Электронный ресурс] : сборник материалов III Международной научно-практической конференции в рамках 20-й Международной научно-технической конференции БНТУ «Наука – образованию, производству и экономике» 01-02 декабря 2022 г. / редкол.: О. С. Голубова [и др.] ; сост. Н. А. Пашкевич. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 41-47.
Abstract
В статье изложены результаты реализации сбытовой стратегии малого производственного предприятия, генезис перехода от спонтанной стратегии к новому уровню – сознательной стратегии. Определены результаты реализации малым производственным предприятием спонтанной сбытовой стратегии в переходных период: при становлении нового уровня организационного управления в целях дальнейшего повышения конкурентоспособности и укрепления позиции на региональном рынке.
Abstract in another language
The article presents the results of the implementation of the marketing strategy of a small manufacturing enterprise, the genesis of the transition from a spontaneous strategy to a new level – a conscious strategy. The results of the implementation of a spontaneous marketing strategy by a small manufacturing enterprise during the transition period are determined: when a new level of organiza-tional management is being established in order to further increase competitiveness and strengthen its position in the regional market.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/124755
View/Open
41-47.pdf (505.6Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[53]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us