Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Автотракторостроение и автомобильный транспорт
  • 2022
  • Том 2
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Автотракторостроение и автомобильный транспорт
  • 2022
  • Том 2
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сравнение результатов прогнозирования приведенной аварийности в конфликте «Транспорт-транспорт» при использовании новой и базовой методик

Thumbnail
Authors
Ходоскин, Д. П.
Date
2022
Publisher
БНТУ
Another Title
Comparison of the results of prediction of the reduced accident rate in the Transport-transport conflict when using new and basic methods
Bibliographic entry
Ходоскин, Д. П. Сравнение результатов прогнозирования приведенной аварийности в конфликте «Транспорт-транспорт» при использовании новой и базовой методик = Comparison of the results of prediction of the reduced accident rate in the Transport-transport conflict when using new and basic methods / Д. П. Ходоскин // Автотракторостроение и автомобильный транспорт : сборник научных трудов : в 2 томах / Белорусский национальный технический университет, Автотракторный факультет ; редкол.: Д. В. Капский (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 134-138.
Abstract
В данной статье отражены результаты сравнения двух вариантов прогнозирования приведенной аварийности в попутном транспортном потоке по новой методике (с учетом конфликтных зон на входах и по перекресткам в целом) и соответственно по базовой методике Врубеля-Капского (по перекресткам в целом).
Abstract in another language
This article reflects the results of comparing two options for predicting the reduced accident rate in an associated traffic flow using a new method (taking into account conflict zones at the entrances and at intersections as a whole) and, accordingly, according to the basic Vrubel-Kapsky method (for intersections as a whole).
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/122394
View/Open
134-138.pdf (461.1Kb)
Collections
  • Материалы сборника по статьям[71]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us