Інтэгратыўнасць як умова эфектыўнасці выкладання замежнай мовы ў тэхнічнай ВНУ (з досведу працы кафедры «Англійская мова» № 2)
Bibliographic entry
Мартысюк, Н. П. Інтэгратыўнасць як умова эфектыўнасці выкладання замежнай мовы ў тэхнічнай ВНУ (з досведу працы кафедры «Англійская мова» № 2) / Н. П. Мартысюк // Инновационные технологии в водном, коммунальном хозяйстве и водном транспорте [Электронный ресурс] : материалы II республиканской научно-технической конференции, 28-29 апреля 2022 г. / редкол.: С. В. Харитончик [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 471-474.
Abstract
Разглядаецца семантычная арганізацыя высокачастотных лексем «эфектыўнасць» і «эфектыўны», а на іх падставе – семантычная арганізацыя канструкцыі «эфектыўнасць выкладання курсу замежнай мовы ў тэхнічнай ВНУ». Комплексны дысцыплінарны падыход да апісання чалавека як педагагічнага аб’екта ўтварае аснову інтэгратыўнасці. Інтэгратыўнасць разглядаецца ў якасці ўмовы эфектыўнасці выкладання замежнай мовы ў тэхнічнай ВНУ. Алімпіяда па англійскай мове, англамоўны конкурс PowerPoint прэзентацый, спецкурс «Замежная мова (прафесійная лексіка)» – спосабы ажыццяўлення эфектыўнасці.