Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The rating of Belavia's service

Thumbnail
Authors
Арефьева, А. С.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Сорокина, А. И.
Date
2022
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Арефьева, А. С. The rating of Belavia's service / А. С. Арефьева ; науч. рук. А. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», 19-26 апреля 2022 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 116-118.
Abstract
В сложных для авиакомпаний условиях, вызванных экономическими, политическими и эпидемиологическими проблемами, анализ качества сервиса и устранение недостатков в нем – необходимый этап для преодоления кризисных явлений. В этой статье приведены данные о рейтинге авиакомпании «Белавиа», позволяющие выявить наиболее слабые стороны ее сервиса путем изучения динамики рейтинга. Метод исследования заключается в сборе данных об отзывах пассажиров за определенный период и сравнении его с предыдущим периодом. Результатом работы является выявление наиболее низких показателей, а также причин, вызвавших их снижение.
Abstract in another language
In difficult conditions for airlines caused by economic, political and epidemiological problems, the analysis of the quality of service and the elimination of shortcomings in it is a necessary step to overcome the crisis. This article provides information on the rating of the airline «Belavia», allowing to identify the weakest aspects of its service by studying the dynamics of the rating. The research method lies in the fact of collection of data on passenger reviews for a certain period and comparison it with the previous one. The result of the work is an identification of the lowest indicators, as well as the reasons that caused their decline.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/112902
View/Open
116-118.pdf (360.4Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[83]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us