Show simple item record

dc.contributor.authorЧжан, Хэнru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-03-05T10:52:32Z
dc.date.available2022-03-05T10:52:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧжан, Хэн. Полилог культур в педагогике искусства: на примере обучения игре на фортепиано / Хэн Чжан // Новые горизонты - 2021 : сборник материалов VIII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 11-12 ноября 2021 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2021. – Т. 2. – С. 256.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110019
dc.description.abstractThe polylogue of cultures in art pedagogy is considered on the example of teaching children to play the piano. In traditional and modern musical instrument curricula, the goal of training is to develop performing skills. At the same time, the development of an exclusively technical component of the game does not contribute to the preservation of sustainable motivation for learning in modern children. The essence of innovation consists in the development of principles and conditions for organizing polylogical interaction in the musical pedagogy on the example of teaching in a piano class.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПолилог культур в педагогике искусства: на примере обучения игре на фортепианоru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record