Show simple item record

dc.contributor.authorОвсяник, Д. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-03-05T10:52:28Z
dc.date.available2022-03-05T10:52:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationОвсяник, Д. В. Маркетинг в малом бизнесе: способы его организации и направления / Д. В. Овсяник // Новые горизонты - 2021 : сборник материалов VIII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 11-12 ноября 2021 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2021. – Т. 2. – С. 193-194.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/109982
dc.description.abstractThis article describes the importance of the presence of marketing in small businesses, the key areas of marketing are presented, and the main ways of organizing marketing in a small enterprise are presented.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleМаркетинг в малом бизнесе: способы его организации и направленияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record