Show simple item record

dc.contributor.authorПилипенко, В. Д.ru
dc.contributor.authorПроц, Т. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-06-17T06:08:16Z
dc.date.available2021-06-17T06:08:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПилипенко, В. Д. Внедрение технологий Big Data и Smart Data в современный маркетинг предприятий / В. Д. Пилипенко, Т. А. Проц // II Китайско-белорусский молодежный конкурс научно-исследовательских и инновационных проектов : сборник материалов конкурса, 20-21 мая 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; Научно-технологический парк БНТУ «Политехник» ; Институт Конфуция по науке и технике БНТУ. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 70.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/94878
dc.description.abstractThe scientific work examines the process of introducing modern Big Data and Smart Data technologies into the marketing of enterprises from the point of view of the effectiveness of the perception of advertising by the target audience and the impact on sales growth.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleВнедрение технологий Big Data и Smart Data в современный маркетинг предприятийru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record