Show simple item record

dc.contributor.authorЛазарева, Е. Н.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-04-01T10:14:44Z
dc.date.available2021-04-01T10:14:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЛазарева, Е. Н. Комплекс заданий для развития у учащихся умений преодоления грамматической интерференции / Е. Н. Лазарева // Мировая экономика и бизнес-администрирование малых и средних предприятий : материалы 17-го Международного научного семинара, проводимого в рамках 19-й международной научно-технической конференции «Наука - образованию, производству, экономике», 25-26 марта 2021 года, Минск, Республика Беларусь / Белорусский национальный технический университет. – Минск : Право и экономика, 2021. – С. 158-160.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/89641
dc.description.abstractThis article deals with the exercises based on the principles of the cognitive approach that can help to of overcoming grammatical interference in the student's mind. Doing these exercises makes it possible to eliminate grammar interference in students’ language behavior and to form culturally appropriate grammar concepts.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleКомплекс заданий для развития у учащихся умений преодоления грамматической интерференцииru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record