Show simple item record

dc.contributor.authorКарелин, М. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-01-27T13:10:22Z
dc.date.available2021-01-27T13:10:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКарелин, М. А. Подвижные игры как возможность формирования произвольной саморегуляции двигательной деятельности младших школьников / М. А. Карелин // Новые горизонты - 2020 : сборник материалов VII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 17 ноября 2020 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2020. – Т. 2. – С. 71-72.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/84669
dc.description.abstractStudying the problem of the development of self-regulation processes in children is of great theoretical and practical importance. Self-regulation of activity is a particular type of voluntary control and is characterized by the use of significant volitional efforts aimed at overcoming obstacles and difficulties. Today, one of the trends in the study of self-regulation of educational and extracurricular activities in children is its study in conjunction with the formation of the personality in ontogenesis.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПодвижные игры как возможность формирования произвольной саморегуляции двигательной деятельности младших школьниковru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record