Show simple item record

dc.contributor.authorMisztalewski, K.
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2019-05-27T07:16:54Z
dc.date.available2019-05-27T07:16:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationMisztalewski, K. Brand recognition and students' attitude towards the purchase of energy drinks / Karol Misztalewski // Сборник материалов Международной научно-практической конференции учащихся "Молодежь 21 века", 14 марта 2019 [Электронный ресурс] / редкол.: С. А. Квасюк [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 36-38.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/52897
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleBrand recognition and students' attitude towards the purchase of energy drinksru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record