dc.contributor.author | Сун, Шилинь | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2018-04-23T07:36:41Z | |
dc.date.available | 2018-04-23T07:36:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Сун, Шилинь. Значение сценического оформления хореографического искусства / Сун Шилинь // Новые горизонты - 2016 : сборник материалов III Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 29–30 ноября 2016 года. – Минск : БНТУ, 2016. – С. 279-280. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/40542 | |
dc.description.abstract | Dance art is wide and has a different depth, in the dance world can be painted vivid image of the art form, with a mysterious and interesting power. Stage art is another scene, it can play a very good supporting role and the influence alone. In this paper, the dance works "Avalokitesvara" as an example, the art of dance and stage art complement each other between the relationship, so as to achieve the unity and innovation of artistic color. | ru |
dc.language.iso | zh | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Значение сценического оформления хореографического искусства | ru |
dc.type | Working Paper | ru |