Show simple item record

dc.contributor.authorМатвиенко, А. И.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2018-03-29T09:47:08Z
dc.date.available2018-03-29T09:47:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМатвиенко, А. И. Современные маркетинговые коммуникации в профессиональном спорте как сфере тесного межкультурного взаимодействия / А. И. Матвиенко // Новые горизонты – 2017 : сборник материалов Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 2-3 ноября 2017 г. : в 2 т. – Минск : БНТУ, 2017. – Т. 2. – С. 127-128.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/39683
dc.description.abstractThe study devoted to the use of modern marketing tools in the industry of professional sports. The analysis of the current trends and characteristics of marketing communications in professional sports. Special attention is paid to the role of modern information technologies in the system of marketing communications, including in the industry of professional sports.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleСовременные маркетинговые коммуникации в профессиональном спорте как сфере тесного межкультурного взаимодействияru
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookНовые горизонты - 2017ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record