Show simple item record

dc.contributor.advisorЛопатик, Т. А.ru
dc.contributor.authorСмольская, В. Н.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2017-10-13T11:15:40Z
dc.date.available2017-10-13T11:15:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСмольская, В. Н. Этапы осуществления процесса вербальной интерпретации профессионально ориентированного / В. Н. Смольская // Инженерно-педагогическое образование в XXI веке : материалы VIII Республиканской научно-практической конференции молодых ученых и студентов БНТУ, 17–18 мая 2012 г. / Белорусский национальный технический университет; гл. ред. С. А. Иващенко [и др.] – Минск : БНТУ, 2012. – Ч. 2. – С. 131-135.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/33575
dc.description.abstractThe article is about the stages of verbal interpretation in the teaching process at technical university. It’s pointed out that the stages of verbal interpretation can be divided into two groups: hermeneutic reading and hermeneutic statement. The article is addressed to English teachers of technical universities and colleges.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleЭтапы осуществления процесса вербальной интерпретации профессионально ориентированногоru
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookИнженерно-педагогическое образование в XXI векеru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record