Оптимизация параметров управляемой оси автобусов и автомобилей «МАЗ»
dc.contributor.author | Гурвич, Ю. А. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2016-03-03T09:13:43Z | |
dc.date.available | 2016-03-03T09:13:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гурвич, Ю. А. Оптимизация параметров управляемой оси автобусов и автомобилей «МАЗ» / Ю. А. Гурвич // Теоретическая и прикладная механика : международный научно-технический сборник. – Вып. 25. – 2010. – С. 189-203. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/21691 | |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Оптимизация параметров управляемой оси автобусов и автомобилей «МАЗ» | ru |
dc.type | Article | ru |
local.description.annotation | Complex of programs was developed for steerable axle parameters optimization. It consists of seven different programs intended to make a compromise between such output characteristics as stability, stabilization and safety motion, softness of motion, force at the driving wheel, tire attrition. |