Show simple item record

dc.contributor.authorХоу, Аньциru
dc.contributor.authorМолохович, М. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-05-06T12:22:35Z
dc.date.available2025-05-06T12:22:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationХоу, Аньци. Факторы формирования конкурентоспособности продукции в условиях инновационного развития экономики = Factors of formation of product competitiveness in the conditions of innovative development of the economy / Аньци Хоу, М. В. Молохович // Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика», 27-28 ноября 2024 = Materials of International Scientific and Technical Conference «Engineering Economics», November 27-28 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: К. В. Якушенко (пред.), А. В. Арабей, С. Н. Ковшар [и др.] ; сост. К. Н. Шкаровская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 1221-1226.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/155561
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию факторов, оказывающих существенное влияние на обеспечение конкурентоспособности продукции в условиях инновационного развития экономики. Рассмотрены внешние и внутренние факторы формирования конкурентоспособности продукции. Изучена роль инноваций в осуществлении данного процесса. Выявлены важнейшие тенденции, играющие ключевую роль в формировании конкурентоспособности продукции на современном этапе. Определены пути ее повышения в условиях инновационного развития экономики и даны рекомендации по их практической реализации.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleФакторы формирования конкурентоспособности продукции в условиях инновационного развития экономикиru
dc.title.alternativeFactors of formation of product competitiveness in the conditions of innovative development of the economyru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThe article is devoted to the study of factors that have a significant impact on ensuring the competitiveness of products in the context of innovative development of the economy. External and internal factors of formation of competitiveness of products are considered. The role of innovations in the implementation of this process is studied. The most important trends that play a key role in the formation of competitiveness of products at the present stage are identified. The ways of its improvement in the context of innovative development of the economy are determined and recommendations for their practical implementation are given.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record