Show simple item record

dc.contributor.authorАснович, Н. Г.ru
dc.contributor.authorИсаенко, М. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-05-06T12:22:30Z
dc.date.available2025-05-06T12:22:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationАснович, Н. Г. Значение диджитал маркетинга в повышении конкурентоспособности организации = The importance of digital marketing in increasing the competitiveness of an organization / Н. Г. Аснович, М. А. Исаенко // Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика», 27-28 ноября 2024 = Materials of International Scientific and Technical Conference «Engineering Economics», November 27-28 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: К. В. Якушенко (пред.), А. В. Арабей, С. Н. Ковшар [и др.] ; сост. К. Н. Шкаровская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 974-979.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/155527
dc.description.abstractВ статье рассматривается сущность цифрового маркетинга в деятельности организации, основные направления развития и применения современных цифровых технологий и их воздействие на маркетинговую деятельность организации. Также раскрываются основные каналы и инструменты цифрового маркетинга.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleЗначение диджитал маркетинга в повышении конкурентоспособности организацииru
dc.title.alternativeThe importance of digital marketing in increasing the competitiveness of an organizationru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThe article examines the essence of digital marketing in the activities of the organization, the main directions of development and application of modern digital technologies and their impact on the marketing activities of the organization. The main channels and tools of digital marketing are also revealed.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record