Show simple item record

dc.contributor.authorЗарембо, Д. А.ru
dc.contributor.authorЯкимович, В. С.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-04-21T07:31:36Z
dc.date.available2025-04-21T07:31:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗарембо, Д. А. Трехмерное моделирование как инструмент популяризации материального культурного наследия на примере компьютерных игр / Д. А. Зарембо, В. С. Якимович // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 1. – С. 28-29.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/154904
dc.description.abstractThis article is devoted to the issues of using three-dimensional modeling technologies to popularize material cultural heritage using computer games as an example. The author analyzes how the use of 3D modeling technologies of cultural objects in computer games contributes to the development of tourism activities and the popularization of historical and cultural monuments.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleТрехмерное моделирование как инструмент популяризации материального культурного наследия на примере компьютерных игрru
dc.typeArticleru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record