Now showing items 1-6 of 6

    • Neuromarketing – the management of consumer mass consciousness 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2019)
      The article reveals the concept of neuromarketing, studied the history of its appearance. The spheres of use of this concept, its influence on sales and brand image are revealed.
      2019-08-14
    • Problems of using outplacement in Belarus 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2020)
      This article discusses the problems of outplacement in the Republic of Belarus and ways to solve them.
      2020-10-05
    • Product placement as an effective technology of promotion 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2019)
      Product placement is one of the innovative and effective methods of product promotion. It is not a new phenomenon, and manufacturers abroad are actively using these technologies. Using this marketing technology has its own positive and negative sides. In domestic practice of promoting and increasing brand awareness, it has not yet found a proper usage.
      2019-12-06
    • Организация охраны труда дистанционных работников: условия и особенности 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2021)
      Орлова, А. А. Организация охраны труда дистанционных работников: условия и особенности / А. А. Орлова ; науч. рук. Т. П. Кот // Новые материалы и технологии их обработки [Электронный ресурс] : сборник научных работ XXI Республиканской студенческой научно-технической конференции, 22-24 апреля 2020 г. / сост. А. П. Бежок. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 135-136.
      2021-08-23
    • Понятие социального предпринимательства и его перспективы в условиях экономики Республики Беларусь 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2020)
      В данной статье рассматривается понятие социального предпринимательства, проблемы его развития в Республике Беларусь и пути их решения.
      2020-10-05
    • Продакт-плейсмент как эффективная технология продвижения 

      Орлова, А. А. (БНТУ, 2019)
      Одним из инновационных и эффективных методов продвижения продукции является продакт-плейсмент. Продакт-плейсмент – явление не новое и производители за рубежом активно используют данные технологии. При применении этой маркетинговой технологии существуют свои положительные и отрицательные стороны. В отечественной практике продвижения и повышения узнаваемости бренда он не нашел еще ...
      2019-08-08