Show simple item record

dc.contributor.authorZhuo, Chunxiuru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-01-29T11:00:28Z
dc.date.available2025-01-29T11:00:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationZhuo, Chunxiu. New marketing aspects of researching target audiences on social networks in Сhina / Chunxiu Zhuo // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 2. – С. 186-187.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/152722
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of social media audiences. Thus, the object is social networks, the subject is the ways of targeting them.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleNew marketing aspects of researching target audiences on social networks in Сhinaru
dc.typeArticleru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record