dc.contributor.author | Gong, Zheng | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T11:00:24Z | |
dc.date.available | 2025-01-29T11:00:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Gong, Zheng. Gamification of digital marketing / Zheng Gong // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 2. – С. 155-157. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/152703 | |
dc.description.abstract | The purpose of this paper is to briefly introduce digital marketing gamification. It also introduces how to use gamified digital marketing to improve customer engagement and loyalty, as well as the advantages and challenges of implementing gamification. | ru |
dc.language.iso | en | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Gamification of digital marketing | ru |
dc.type | Article | ru |