Show simple item record

dc.contributor.authorЛипская, Э. Ю.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-01-29T11:00:13Z
dc.date.available2025-01-29T11:00:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛипская, Э. Ю. Влияние социальных сетей и маркетплейсов на развитие эстетизации повседневного потребления / Э. Ю. Липская // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 2. – С. 103-104.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/152672
dc.description.abstractConsumer choice is increasingly based on the appearance of a product, while the product acquires a so-called social value. The development of social networks and marketplaces contributed to the formation and rooting of such a phenomenon as the aestheticization of consumption. This phenomenon is becoming universal, affecting more and more new areas of human life.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleВлияние социальных сетей и маркетплейсов на развитие эстетизации повседневного потребленияru
dc.typeArticleru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record