Show simple item record

dc.contributor.authorБаньковская, А. А.ru
dc.contributor.authorШегидевич, Д. С.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2024-01-23T11:03:49Z
dc.date.available2024-01-23T11:03:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБаньковская, А. А. Q-коды в маркетинге / А. А. Баньковская, Д. С. Шегидевич // Новые горизонты - 2023 : сборник материалов X Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 9-10 ноября 2023 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2023. – Т. 1. – С. 92-93.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/139798
dc.description.abstractIn this paper, we look at the use of QR-codes in marketing. They are becoming increasingly popular in marketing due to their ease of use and the wide range of features they offer.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleQ-коды в маркетингеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record