Show simple item record

dc.contributor.authorЛю, Уянru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2024-01-17T08:37:22Z
dc.date.available2024-01-17T08:37:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛю, Уян. Множественность значений и амбивалентность красного цвета в европейском искусстве / Уян Лю // Новые горизонты - 2023 : сборник материалов X Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 9-10 ноября 2023 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2023. – Т. 2. – С. 67-68.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/139418
dc.description.abstractThe plurality of meanings and ambivalence of the color red in European art were formed under the influence of historical, social and cultural conditions of artistic eras. The many meanings of the color red contributed to their unification into a single semantic model – a semantic field. Identifying the meanings of the semantic field of red plays an important role in revealing the ideological and figurative content of works of European art.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleМножественность значений и амбивалентность красного цвета в европейском искусствеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record