Show simple item record

dc.contributor.authorБовбель, Е. В.ru
dc.contributor.authorКислач, А. О.ru
dc.contributor.authorЛаврова, К. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-01-26T06:05:45Z
dc.date.available2023-01-26T06:05:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationБовбель, Е. В. Игровой интерактив и визуальная айдентика культурно-образовательных проектов / Е. В. Бовбель, А. О. Кислач, К. А. Лаврова // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 152-154.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/125732
dc.description.abstractThe paper considers interactive game options and visual design of a cultural project, created by students of the Information Technologies in Culture Department and library specialists of the Belarusian State University of Culture and Arts, “Mystical Belarus”, dedicated to Belarusian cinema. The importance of game options and visual design of cultural project with educational content is analyzed.,ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleИгровой интерактив и визуальная айдентика культурно-образовательных проектовru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record