Show simple item record

dc.contributor.authorЕмельяненко, Д. С.ru
dc.contributor.authorУстинович, И. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-01-26T06:05:38Z
dc.date.available2023-01-26T06:05:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЕмельяненко, Д. С. Особенности системы продвижения продукции промышленного предприятия / Д. С. Емельяненко, И. В. Устинович // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 42-43.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/125653
dc.description.abstractPromotion of the company's products is a very important stage in the life of any brand. This article discusses one of the most modern types of product promotion – digital industrial marketing.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleОсобенности системы продвижения продукции промышленного предприятияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record