Show simple item record

dc.contributor.authorКутолова, Д. Д.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-01-26T06:05:33Z
dc.date.available2023-01-26T06:05:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКутолова, Д. Д. Применение искусственного интеллекта в маркетинге / Д. Д. Кутолова // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 197-199.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/125604
dc.description.abstractArtificial Intelligence is actively developing and becoming part of our daily lives. Marketers also keep up and actively use AI in their activities. Big Data Analysis, Chatbots, Personalization, Content Generation, Native Advertising are the modern trends of using AI in marketing and advertising. Belarusian developers are also using AI in their projects.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПрименение искусственного интеллекта в маркетингеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record