Show simple item record

dc.contributor.authorДроботова, Е. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-04-01T13:03:00Z
dc.date.available2022-04-01T13:03:00Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДроботова, Е. В. Профессиональное самосознание как основа личностно-профессионального становления будущего специалиста / Е. В. Дроботова // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы V Международной научно-практической конференции, 24-25 ноября 2011 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2011. – Ч. 2. – С. 60-65.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110848
dc.description.abstractIn modern high school it is not enough to form only the system of knowledge and skills, it is also necessary’ to develop the personality of a future professional. The coordination between personal and professional formation of a person should become the basic characteristic of the higher vocational framing. Professional self-identification is the basis of professional development. It encourages a specialist to acquire professionally required qualities, which determines the efficiency of accumulating professional knowledge and practical skills.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПрофессиональное самосознание как основа личностно-профессионального становления будущего специалистаru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record