Show simple item record

dc.contributor.authorРугалева, И. Е.
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2019-01-31T12:49:54Z
dc.date.available2019-01-31T12:49:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРугалева, И. Е. Экологический маркетинг в современных условиях / И. Е. Ругалева // Мировая экономика и бизнес-администрирование малых и средних предприятий : материалы 15-го Международного научного семинара, проводимого в рамках 17-й Международной научно-технической конференции «Наука – образованию, производству, экономике», 24-25 января 2019 года, город Минск, Республика Беларусь / Белорусский национальный технический университет. – Минск : Право и экономика, 2019. – С. 138-139.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/49264
dc.description.abstractThis article addresses the issue of new marketing strategies used in environmental marketing. Marketing approaches will contribute to the development of a new environmental and economic focus for regional production and to ensure the rational use of the potential of the environment, taking into account the current environmental legislation in the country.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherПраво и экономикаru
dc.titleЭкологический маркетинг в современных условияхru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record