Show simple item record

dc.contributor.authorШпановская, С. И.ru
dc.contributor.authorЦаренкова, В. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2015-01-29T07:46:27Z
dc.date.available2015-01-29T07:46:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШпановская, С. И. Социально развивающий подход к обучению иностранным языкам = Social approach as a foreign language teaching / С. И. Шпановская, В. В. Царенкова // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/12853
dc.description.abstractThe article deals with the problems of improving the quality of teaching foreign languages when social approach is used to setting teaching objectives and planning the results of education. On the basis of this approach lies a complex of reflexive and estimating procedures contributing to conceptual self-determination, self-organization and self-education of the student in his professional and social activity.en
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleСоциально развивающий подход к обучению иностранным языкамru
dc.title.alternativeSocial approach as a foreign language teachingen
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookИнтеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономикаru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record