Show simple item record

dc.contributor.advisorСорокина, A. И.ru
dc.contributor.authorИвашина, E. И.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2020-10-05T06:54:44Z
dc.date.available2020-10-05T06:54:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationИвашина, E. И. The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising / E. И. Ивашина ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 330.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/80440
dc.description.abstractThe outdoor advertising business is developing at a high speed due to the main function of advertising - the achievement of the main goals of marketing communications. This article will consider one of the newest types of advertising - advertising on digital billboards.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleThe perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertisingru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationБизнес наружной рекламы развивается с высокой скоростью, что обусловлено основной функцией рекламы – достижение главных целей маркетинговых коммуникаций. В данной статье будет рассмотрен один из новейших видов рекламы – реклама на цифровых билбордов.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record