Show simple item record

dc.contributor.advisorПерепечко, Н. Н.
dc.contributor.authorВарсоба, А. Ю.
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2019-08-09T09:56:36Z
dc.date.available2019-08-09T09:56:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationВарсоба, А. Ю. Ways to improve competitiveness of products at the enterprise / А. Ю. Варсоба ; науч. рук. Н. Н. Перепечко // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 282-283.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/55815
dc.description.abstractWhen an organization enters the market, everyone is faced with such a concept as competitive struggle. Today the market is oversaturated with a choice of products that exceeds customer demand. In this case, the consumer gives preference to the most competitive product, that is, such a product that meets the needs better than the competitor's product. To do this, the organization must have numerous competitive advantages and take the highest position in the market.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleWays to improve competitiveness of products at the enterpriseru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationКогда организация выходит на рынок, каждый сталкивается с таким понятием, как конкурентная борьба. Сегодня рынок перенасыщен выбором товаров, которые превышают покупательский спрос. В этом случае потребитель отдает предпочтение наиболее конкурентоспособному продукту, то есть такому продукту, который удовлетворяет потребности лучше, чем продукт конкурента. Для этого организация должна иметь многочисленные конкурентные преимущества и занимать самые высокие позиции на рынке.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record