Show simple item record

dc.contributor.authorМихедова, Н. В.
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2019-05-17T10:44:53Z
dc.date.available2019-05-17T10:44:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМихедова, Н. В. Тенденции эффективного развития рынка рекламы в аспекте культурных особенностей Беларуси и Китая / Н. В. Михедова // Новые горизонты - 2018 : сборник материалов Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 15-16 ноября 2018 г. : в 2 т. – Минск : БНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 96-97.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/52747
dc.description.abstractThe article discusses the state and development trend of the advertising market in Belarus and China, the effective interaction of Belarus and China in the framework of intercultural communications. The analysis shows the obvious cultural characteristics of Chinese and Belarusian consumers, which are reflected in advertising.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleТенденции эффективного развития рынка рекламы в аспекте культурных особенностей Беларуси и Китаяru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record