Show simple item record

dc.contributor.authorТаргонская, Ю. Н.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2018-05-02T09:35:25Z
dc.date.available2018-05-02T09:35:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationТаргонская, Ю. Н. Развитие стратегии диверсификации рынков ОАО «БМЗ» за счет выхода на рынок металлопродукции Китая / Ю. Н. Таргонская // Новые горизонты - 2015 : сборник материалов Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 26–27 ноября 2015 г. – Минск : БНТУ, 2015. – С. 143-145.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/40906
dc.description.abstractThe attractiveness of steel market in China is estimated as part of ongoing research content of a strategy of market diversification of «Belorussian Steel Works». The main company’s competitive advantages to create and develop significant competitive positions in these markets are defined.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleРазвитие стратегии диверсификации рынков ОАО «БМЗ» за счет выхода на рынок металлопродукции Китаяru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record