Понятие имиджа в дизайне потребительских пространств на примере итальянских супермаркетов Eataly
Another Title
Image as an object of consumer spaces design for example, italian supermarkets Eataly.
Bibliographic entry
Еременко, Л. Ю. Понятие имиджа в дизайне потребительских пространств на примере итальянских супермаркетов Eataly = Image as an object of consumer spaces design for example, italian supermarkets Eataly / Л. Ю. Еременко // Архитектура : сборник научных трудов. – 2017. – Вып. 10. – С. 141-146.
Abstract
Статья посвящена исследованию имиджа как объекта дизайна потребительских пространств, как продукта взаимодействия архитектуры и маркетинговых коммуникаций. Особое внимание уделено фирменному стилю, объединяющему архитектуру, систему визуальных коммуникаций и виртуальную среду с целью создания положительного имиджа «территории бренда».
Abstract in another language
The article is devoted to image as an object of consumer spaces design and also as a result of interaction between architecture and marketing communications. Special attention is paid to corporate identity which units architecture, visual communications and the virtual environment with the aim of creating a positive image of "brand territory".
View/ Open
Collections
- Вып. 10, 2017[37]