Show simple item record

dc.contributor.authorЗенько, С. И.ru
dc.contributor.authorНенартович, М. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2014-11-19T06:47:06Z
dc.date.available2014-11-19T06:47:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗенько, С. И. Способы структурирования содержания учебных элементов при реализации модульного подхода к обучению учащихся математике / С. И. Зенько, М. В. Ненартович // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 72 - 77.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/10696
dc.description.abstractThis article offers one of the alternative approaches to teaching mathematics, such as the modular approach. Which aims to student-centered learning. The essence of a modular approach to learning, as well as the very notion of a module. Offered the most popular bulletin ways kompanovki educational elements in a modular approach, learning mathematics. Discussed in detail the following forms of line-flow diagram «tree», «building», for example, the sub-module «square systems of inequalities».en
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleСпособы структурирования содержания учебных элементов при реализации модульного подхода к обучению учащихся математикеru
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookПроблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record